ZIGGO laat ingehuurde werknemers in de kou staan!

ZIGGO laat werknemers in de kou staan!

Lekker beleid daar bij ZIGGO. ZIGGO zo mooi en zo groot bedrijf wat het is geworden na de fusie, zou je niet denken dat zij zulk negatief personeelsbeleid er op nahield. Je zou denken dat ‘goed’ komt als je daar gaat werken of werk voor je carrière.

Het is minder waar. Voor dat je daar gaat werken kom je eerst van uit een uitzend bureau constructie binnen. Dit is nu eenmaal mentaliteit van ZIGGO voor de ingehuurde medewerkers. ZIGGO heeft dit beleid gekozen. ZIGGO huurt personeel in van ‘Staffing MS Payroll B.V.’ te Rotterdam. Bij nader onderzoek, KvK, blijkt dit onder ZIGGO zelf te vallen, met eigen bestuurders.

Dit uitzendbureau betaald slecht, niet op tijd en als je je salaris verwacht, de helft ervan of er wordt de toegezegde afspraken zoals een abonnement per maand ook vergeten en dit gaat maanden door. ZIGGO is niet zo mooi als ze werkelijk zijn. Diverse medewerkers hebben al geklaagd bij de de CEO, Baptiest Coopman, want zij komen niet verder bij hun supervisors of personeel van Staffing .
Lekker beleid bij ZIGGO. Er moet bezuinigd worden bij ZIGGO, is dit voor ‘020’ te sponseren, ZIGGO DOME te onderhouden, om de fusie of de vakantie van de CEO te betalen.

Voor de klant kan het prima zijn maar voor de ingehuurde medewerkers met een gezin die er 6 tot 8 maanden keihard werken, doen ze weinig. Nu begrijpen we ook waarom ZIGGO dit doet om de beste eruit te halen vervolgens zelf veel doorloop te creëren en na een jaar kan je wieberen.

De CEO belooft beterschap, maar tot op heden is dit ook nog niet gebeurt. Wel is het gebeurt dat hij nu op vakantie is maar laat de ingehuurde medewerkers in de kou staan, geen salaris of een deel ervan. Zelfs geen muts van unox!

ZIGGO u begrijp dat dit niet kan, we leven nu en niet in de kapellen tijdperk!

Voor mijn moeder geschreven, die daar nu werk en dit ondervindt!
mijn gegevens uit dit het bericht houden mvg