Bregje Simons
Bregje Simons Nieuws 26 nov 2018 / 19:55 uur

Tim Hofman te boos op Coolblue in #BOOS

In de laatste aflevering van de YouTubeserie #BOOS neemt presentator contact op met webwinkel Coolblue. Maar, geeft hij nu toe, misschien was hij iets te boos en heeft hij de webwinkel te hard aangepakt. Op de laatste aflevering regende het dan ook negatieve reacties van kijkers.

In de serie #BOOS helpt Hofman jongeren die overhoop liggen met bedrijven, in de aflevering van donderdag schoot hij Guusje te hulp. Zij en haar huisgenoten zochten hulp omdat hun wasmachine kapot is geleverd en niet gemaakt werd door Coolblue, waar ze de automaat hadden besteld.

‘Klootzak’

Al meteen bij het eerste telefoontje dat Guusje zelf pleegde in de uitzending – dus zonder hulp van Hofman en zijn cameraploeg – besloot Coolblue direct dat zij recht had op een nieuwe wasmachine. Hofman belde er daarna nog wel achteraan en regelde náást de wasmachine ook een nieuwe droogtrommel. Ruim achthonderd mensen vonden de video, die 130.000 keer is bekeken, ‘niet leuk’. Talloze reacties onder de video en zetten Tim weg als ‘een klootzak’ en vinden het ‘geen stijl’ zoals de presentator te werk is gegaan. „Wauw, Coolblue lost dit echt super op en jullie maken volledig misbruik van de klantvriendelijkheid van Coolblue. Erg laag", leest een van de reacties.

Teveel boos

Het team van #BOOS kan zich wel vinden in de reacties, meldt zij in een schriftelijke verklaring. „Ok, vet veel mensen zijn boos over deze aflevering aan de comments te zien! Wij vinden ook dat Coolblue de zaak uiteindelijk netjes heeft afgehandeld. We proberen de oplossing altijd op een grappige en vrolijke manier voor elkaar te krijgen, maar deze aflevering waren we zelf iets te boos. Maar alsnog thanks en lekker gewerkt Coolblue!”

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Tim Hofman te boos op Coolblue in #BOOS
Sluiten