E.Westland
E.Westland Nieuws 25 dec 2017
Leestijd: 1 minuut

AH krijgt klachtenregen na ‘logistieke problemen’

Albert Heijn heeft zich de woede van veel klanten op de hals gehaald. De supermarktketen kampt met logistieke problemen, waardoor mensen die hun kerstboodschappen via internet hadden besteld nu zonder hun essentiële boodschappen zitten.

Volgens RTV Utrecht werden klanten vandaag en gisteren per mail geïnformeerd over het ontbreken van bestelde producten. Op social media regent het klachten.

„Drie weken van tevoren iets bestellen (en toen gewoon voorradig) betekent toch dat deze producten op de een of andere manier aan de kant moeten worden gezet?", vraagt een Facebookgebruiker zich af. „Zij bestelt extra alles bij jullie (met 8,95 euro bezorgkosten) om niet tijdens deze drukke dagen boodschappen te moeten gaan doen!"

Hertenbiefstuk

Een ander ziet haar hele kerstmenu al in het water vallen. „Ik krijg vandaag, op de dag dat de procureur geleverd zouden worden, te horen dat het hoofdingrediënt van mijn kerstmenu niet meer leverbaar is! De hertenbiefstuk. Mijn gerecht valt of staat met dit mooie product."

Een medewerker van de webcare-afdeling laat aan de regionale omroep weten dat er logistieke problemen zijn. „We vinden het heel vervelend dat we de bestelling niet helemaal compleet kunnen leveren."

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox 🌐

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang tot drie keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.