#14: Blijf van mijn huisgenoot af, dom paard!

#14: Blijf van mijn huisgenoot af, dom paard!

Terugblik: Maud ging met een paar meisjes uit haar jaarclub naar Amsterdam Dance Event. Terwijl de rest vol aan de pillen ging, hield Maud het bij haa...

27 okt 2017 | 15:00
reageer
#13: 'Wil je ook een lijntje, Maud?'

#13: 'Wil je ook een lijntje, Maud?'

Terugblik: Het verhaal dat in alle huizen/clubs/wandelgangen de ronde deed, ging niet over Maud en haar nachtelijke escapade met Mark, maar over iets ...

20 okt 2017 | 15:00
1
#12: Sówieso geen kwarrel (kwaliteitsscharrel)

#12: Sówieso geen kwarrel (kwaliteitsscharrel)

Terugblik: Maud heeft Mark weer ontmoet nadat hij haar appte dat hij haar echt moest spreken. Na een boel Kwakjes in een groezelig kroegje dat hij had...

13 okt 2017 | 15:00
reageer
#11: Mijn onderbroek hangt straks in de kroonluchter

#11: Mijn onderbroek hangt straks in de kroonluchter

Terugblik: Maud is druk met van alles en nog wat in haar studentenstad, maar alle alcohol en stress van afgelopen tijd eisten hun tol en uitte zich in...

06 okt 2017 | 15:00
reageer
#10: Maud, ik moet je echt zien...

#10: Maud, ik moet je echt zien...

Terugblik: Maud is gevraagd om in een gemengd studentenhuis te komen wonen. Ze is hartstikke blij, maar scandeert al wel in zichzelf: geen seks met je...

29 sep 2017 | 15:00
reageer
#9: Hoezo, geen seks met je huisgenoot?!

#9: Hoezo, geen seks met je huisgenoot?!

Maud is druk bezig geweest met hospiteren, maar echt lekker ging het in eerste instantie niet. Ze werd in alle meisjeshuizen genegeerd en het kan bijn...

22 sep 2017 | 14:58
reageer
#8: Zeiknatte hospiteerhorror

#8: Zeiknatte hospiteerhorror

Terugblik: Het Foetengala van Maud na de ontgroening begon leuk. Bier, jaarband, dansen, alles. Mark was er ook, zag er volgens haar megalekker uit en...

15 sep 2017 | 14:58
reageer
#7: Het Foetengala

#7: Het Foetengala

Terugblik: Maud heeft de ontgroening doorstaan, al werd ze wel gechanteerd door nota bene een jaargenoot die hoorde dat ze een nacht met Mark had door...

08 sep 2017 | 15:00
reageer
#6: Ik werd gechanteerd door een mede-foet!

#6: Ik werd gechanteerd door een mede-foet!

Terugblik: Maud is bijna klaar met haar ontgroening. Het weekkamp heeft ze zonder figuurlijke kleerscheuren overleefd. Wel heeft ze de nodige figuurli...

01 sep 2017 | 14:58
reageer
#5: Op kamp ontdekte ik zijn ware aard

#5: Op kamp ontdekte ik zijn ware aard

Terugblik: Maud is aangekomen in haar nieuwe studentenstad en heeft een mooie introductieweek vol feest en kilometers bier beleefd. Op een van de avon...

25 aug 2017 | 16:12
reageer
#4: Kun je niet uitkijken, stomme koe?!

#4: Kun je niet uitkijken, stomme koe?!

Terugblik: Na een wilde vakantie in Salou en het inpakken van haar spullen in haar ouderlijk huis, woont Maud nu tijdelijk in het huisje van haar nich...

18 aug 2017 | 14:58