Sanne van Rij
Sanne van Rij Lifestyle 23 okt 2017
Leestijd: 1 minuut

’30 days of lipstick challenge’ op de Metro-redactie

Een redactie(kast) vol met lipstick, daar moét toch iets mee gedaan worden? Inderdaad, vinden de Metro-vrouwen: het zou immers onbeleefd zijn om al die stiften te laten verstoffen. De ’30 days of lipstick challenge’ moet ons de komende maand een handje gaan helpen – we gaan een dappere poging doen om dagelijks te switchen van merk én kleur.

Vandaag is rood, maar niet elke dag

Dat idee hebben we niet helemaal zelf bedacht, maar is afkomstig van Dila (@diillaa op Twitter), die de challenge de wereld in heeft gebracht. Het idee is simpel: stift je lippen niet dagelijks in diezelfde rode kleur, maar kies elke dag voor een ander label of tintje. Zo doorbreek je die dagelijkse make-up look en maak je kennis met andere producten.

Volg ons

Aangezien we regelmatig make-up opgestuurd krijgen (nog steeds een luxe!) willen we graag ‘iets’ met al die mooie, nieuwe producten doen. #nospon hoor, maar wél naar hartenlust stiften. We zijn te volgen op onze Instagrampagina @metrolifestyle_nl, waar elke dag een lipstick-selfie van een Metro-vrouw zal verschijnen. De challenge wordt inmiddels steeds meer overgenomen, dus de lat ligt hoog: nu maar kijken of we de eindstreep halen.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox 🌐

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang tot drie keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.