Floor Gijsbertse
Floor Gijsbertse Lifestyle 27 dec 2016 / 09:26 uur

88-jarige oma gezicht van make-upmerk

Het 88-jarige internetfenomeen Baddie Winkle heeft niet alleen verschillende modecampagnes op haar naam staan, maar hengelt nu ook een klus voor een groot Amerikaans make-up merk binnen.

De oma, haar echte naam luidt Helen Ruth Elam Van Winkle, poseerde voor het make-up merk als de muze van de nieuwste collectie. Elke maand kiest Urban Decay een muze die de nieuwste producten van het merk mag promoten. En de allernieuwste aanwinst van het werk is niet een superknap model, maar een extravagante oma.

Los Angeles

Speciaal voor de fotoshoot van de campagne vloog ze van Tennessee naar Los Angeles waar ze in verschillende hippe outfits werd gehesen. Van een zilverkleurige rove tot aan een transparante top met pailletten. Op de foto’s draagt Baddie – uiteraard – de nieuwste make-up van het merk, waaronder knalroze lippenstift.

De kracht van kleur

In de campagnevideo vertelt ze over haar voorliefde voor felle kleuren. „Kleurrijke kleding inspireert me." Ook vertelt ze dat ze zich elke dag opmaakt en niet de deur uit gaat zonder oogschaduw, gestifte lippen en gelakte nagels.

Het fenomeen

Baddie Winkel maakte op haar 85e furore nadat haar kleindochter besloot de outfits van haar oma te delen op Twitter. Daar werd zo goed op gereageerd dat ze besloot om een Instagrampagina op te richten volledig gewijd aan haar prettig gestoorde oma.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
88-jarige oma gezicht van make-upmerk
Sluiten