Sigrid Stamkot
Sigrid Stamkot Lifestyle 23 okt 2015 / 10:22 uur

Make-upmerk Shiseido springt in op unisekstrend

Eén van de grootste (Japanse) make-upmerken, Shiseido, heeft een campagnevideo gelanceerd die even opmerkelijk als mooi is.

De video begint in een klas waar alles ogenschijnlijk normaal is. Een aantal meisjes zit aan of op het bureau, terwijl er een ander meisje het klaslokaal binnenkomt. De camera zoomt één voor één op de mooie meidengezichten in. Na het inzoomen op het laatste meisje, wordt versneld de make-up van haar gezicht gehaald. En blijkt ze niet te zijn wie je dacht dat ze was. Daarmee wordt de kracht van make-up maar weer eens bewezen. Kijk maar!

Benieuwd hoe de video tot stand is gekomen? Dat zie je hier:

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief! 🌐

Wil jij iedere donderdag om 16.00 uur de parels uit het Metroweb, winacties en meer fun ontvangen? 🤹‍♀️

Reageer op artikel:
Make-upmerk Shiseido springt in op unisekstrend
Sluiten