Floor Gijsbertse
Floor Gijsbertse Lifestyle 7 mei 2015 / 10:10 uur

Calvin Klein wint prijs met #MyCalvins campagne

Het Amerikaanse modelabel Calvin Klein mag een prijs toevoegen aan de vitrinekast. Voor de #MyCalvins campagne heeft het merk de prestigieuze CLIO Award gewonnen.

Bieber in boxer

In de #MyCalvins campagne waren sterren als Justin Bieber en Kendall Jenner (het halfzusje van celeb Kim Kardashian) te zien in hun ondergoed. Niet alleen social media fanaten waren fan van de campagne (met name die van een halfblote Bieber in boxer), maar ook de jury van de CLIO-prijs was fan.

Neusje van de zalm

De CLIO Award wordt jaarlijks uitgereikt aan enkele creatieve, innovatieve en uitmuntende reclame communicatie uitingen. De award is het neusje van de zalm in de reclamewereld, en wordt internationaal het meest erkend. En met die prijs gaat o.a. Calvin Klein dus nu naar huis.

Social media

De #MyCalvins -campagne van het Amerikaanse label moedigde fans op social media aan om ‘hun Calvins’ te laten zien. In 1960 werd de CLIO Award voor het eerst uitgereikt, inmiddels zijn we al zo’n 45 awardjaren verder.

Lees ook: Kendall Jenner hengelt Calvin Klein binnen

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Calvin Klein wint prijs met #MyCalvins campagne
Sluiten