Redactie Metro
Redactie Metro Nieuws 27 apr 2018
Leestijd: 1 minuut

Man is wachten zat en gebruikt intercom voor service

Heb jij weleens in een winkel staan wachten met een vraag, maar kwam geen enkele medewerker je helpen? De Amerikaanse Forrest Hunter had dit in ieder geval wel. En hij was het wachten zo zat, dat hij dan maar hulp vroeg via het intercomsysteem van de winkel.

Op die manier wist hij zeker dat iemand hem zou horen en hij waarschijnlijk de grootste kans had om zijn vraag vandaag nog te stellen. Hunter was aan het winkelen in de Walmart in Kentucky en had hulp nodig, schrijft WKYT. Hij wachtte een tijdje tot een medewerker hem bij de balie kwam helpen, maar er kwam niemand!

Ik ben de klant

Dus pakte hij het omroepsysteem van de winkel op en zei door de telefoon: „Een klant heeft hulp nodig op de sportafdeling alsjeblieft" met daarbij de toevoeging „Ik ben de klant." Voor alle duidelijkheid.

When you get sick of waiting on somebody at Walmart 😂😂😂 feel free to keep sharing 😂😂 (For licensing and usage, contact: [email protected])

Posted by Forrest Hunter on Friday, April 20, 2018

Hunter, die op de sportafdeling was omdat hij een jaagvergunning wilde kopen, zegt dat zijn truc heeft gewerkt en hij kort daarna werd geholpen. „Er kwam een jongen naar me toe die vroeg of ik hulp nodig had, ik vroeg ‘hoe weet jij dat?’ en daarna kocht ik mijn vergunning." De grappenmaker heeft de medewerker in verlegenheid gebracht, maar hij kwam zelf niet in de problemen door zijn actie.

De video ging zonder dat Hunter het zelf door had viral. Ondertussen hebben meer dan 3,6 miljoen mensen zijn ongeduld gezien, vinden 17 duizend mensen het leuk en hebben 62 duizend mensen de video gedeeld.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox 🌐

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang tot drie keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.