Sophie Moerman
Sophie Moerman Good vibes 19 apr 2016
Leestijd: 2 minuten

Supermarkt reageert hilarisch op klacht over ijsje

Toen de 25-jargie Dav Nash op Facebook klaagde over een ‘incompleet’ ijsje, had hij gehoopt op een excuus of gratis ijsjes. Wat hij kreeg was echter veel hilarischer.

Dav uit Wales had vanwege zijn glutenallergie speciale ijsjes gekocht, een soort cornetto’s die met 2 pond een stukje duurder waren dan normaal. Hij was dan ook niet zo blij toen hij zag dat er iets miste: het hoorntje was niet gevuld met chocolade, zoals aangegeven op de doos.

Verhaal

Hij besloot de klagen op de Facebookpagina van supermarkt Tesco, het bedrijf dat de ijsjes maakt. Het duurde niet lang voordat hij een, nogal verrassende, reactie kreeg. In plaats van een excuus had de medewerker een heel sprookjesverhaal geschreven, inclusief cliffhanger.

,,Er was eens een klein winkeltje genaamd Tesco, die een speciale Cornetto maakte (al heet hij geen Cornetto om juridische regels)”, zo begint het antwoord. ,,Iedereen genoot van deze creatie, tot op een zekere dag. Een nietsvermoedende klant opent de verpakking en aanschouwt een hoorntje dat leeg is, slap. De chocola was weg!”

https://www.facebook.com/Dabamash/posts/1107954269225397

Wordt vervolgd…

De overdramatische vertelling eindigt met de klant die ,,suikervrije tranen huilt” bij de gedachte aan een wereld zonder chocolade. Ondanks het feit dat Tesco duidelijk snapt dat dit een ramp van grote proporties is, stelt ze de oplossing nog even uit. ,,Wordt vervolgd…”, staat er aan het einde van de reactie.

Tegoedbon

Het bericht is inmiddels al duizenden keren gedeeld op Facebook en ook Dav kan er wel om lachen. ,,Ik was oprecht teleurgesteld maar diende de klacht in als grap. Het was het zeker waard”, vertelt hij aan Metro UK. Voor wie het einde van dit epische verhaal wilt weten: Dav kreeg uiteindelijk een tegoedbon te waarde van 4 pond van Tesco en het nieuws werd uiteraard weer helemaal in sprookjesstijl gebracht, in de reactie onder het bericht.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang twee keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.

Reageer op artikel:
Supermarkt reageert hilarisch op klacht over ijsje
Sluiten