Metro
Metro Good vibes 21 aug 2015 / 05:57 uur

Autoservice Kuipers steelt hart Esther

In consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en/of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (liefst) met een Pluim.

Goed om te weten

De insteek van deze rubriek is positief. Bedrijven krijgen immers de gelegenheid om – via een alsnog opgeloste klacht – hun dienstverlening te optimaliseren. Trefwoord: feedback. Daarnaast bieden we de gelegenheid om klantvriendelijke bedrijven spontaan in het zonnetje te zetten.

Spontane Pluim

Esther Appelman (Zoetermeer) laat ons weten dat ze graag een Spontane Pluim aan Autoservice Kuipers in Zoetermeer uit wil delen. Esther: “We hebben vijf jaar geleden een tweedehands Volkswagen Passat Variant (bouwjaar 2004) bij een Volkswagen-dealer gekocht. Deze garage tekende ook altijd voor het onderhoud. De mankementen stapelden zich echter op. Met alle financiële gevolgen van dien. Reden voor ons om te switchen van garage. Helaas kwamen we van de regen in de drup: de nieuwe garage leverde prutswerk. Dus moesten we wederom op zoek naar een andere garage. Via Google kwamen we uit bij Autoservice Kuipers in Zoetermeer. De storingen van onze onze auto werden gratis uitgelezen. En het prutswerk van de vorige garage is voor een schappelijke prijs gerepareerd. Chapeau voor het engelengeduld van de monteur. Als de auto niet start, hoef ik maar te bellen en Kuipers snelt te hulp. Waar ik ook sta. Voordat we recent met vakantie naar Italië vertrokken, is onze auto volledig nagekeken. Omdat we al zo veel kosten aan deze auto hadden gehad, is de nota aan de redelijke kant gebleven. Super natuurlijk. Inmiddels zijn we terug uit Italië: de auto heeft zich prima gehouden. Een uitgelezen moment om Autoservice Kuipers een welverdiende Pluim te geven!”

Lees ook: Van klacht naar pluim: Caiway heeft duwtje nodig

Reactie Autoservice Kuipers

“Wat een eer om deze Spontane Pluim te mogen ontvangen. Fijn dat mevrouw Appelman zo goed over onze service te spreken is! Kwaliteit en eerlijkheid staan bij ons voorop. We waarderen onze klanten. Dat vertaalt zich in snelle en betaalbare oplossingen. En service die verder gaat dan de garagedeur!”

Juryrapport

Kort en bondig: deze Spontane Pluim voor Autoservice Kuipers is natuurlijk dik verdiend. Zo voelt een klant zich écht koning! Spotlights op jouw klacht of Pluim? Wil je ook spotlights op je klacht? Of heb je een Spontane Pluim in petto? Mail naar Ton Broekhuisen, e-mailadres: [email protected].

Groene pluim

De door Pluimen beschikbaar gestelde Groene Pluim (de flexibele cadeaubon ter waarde van 35 euro) van deze week gaat naar Esther Appelman (Zoetermeer).

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Autoservice Kuipers steelt hart Esther
Sluiten