Metro
Metro Good vibes 9 apr 2015 / 18:30 uur

Pluim voor sterk staaltje service EP Beerepoot

In Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (liefst) met een Pluim.

Spontaan klantvriendelijk

Vaak moet deze rubriek ‘breekijzeren’ om klachten alsnog aan een bevredigende oplossing te helpen. Gelukkig zijn er ook bedrijven die klantvriendelijkheid in de genen hebben. Ed Meij (Hoorn) wil via Van Klacht Naar Pluim? graag een Spontane Pluim uitdelen aan elektronicazaak EP Beerepoot uit Hoorn.

Case

Ed: “Deze al lange tijd in Hoorn gevestigde zaak moet op zien te boksen tegen een MediaMarkt-filiaal dat sinds twee jaar pal tegenover EP Beerepoot is gevestigd. Eind 2014 oriënteerde ik me op de aankoop van een 4K TV met Home Cinema Set. Na eerst bij MediaMarkt te hebben rondgekeken, stapte ik binnen bij EP Beerepoot. Na uitstekend advies, kocht ik er een Samsung TV en een Denon Home Cinema versterker. Na wat onderhandelen, betaalde ik hiervoor dezelfde prijs als bij MediaMarkt. Verkoper Michel had ook nog een heel leuke Bose Acoustimass 10 (boxenset) staan. Gebruikt als demo. Originele prijs: 1.295 euro. Maar ik kreeg deze set (in doos) mee voor 695 euro.

Na een maand begon het geluid me te irriteren. Met de rommelige bastonen uit de subwoofer als grootste boosdoeners.”

Aankoopbedrag retour

Reden voor Ed om terug te gaan naar EP Beerepoot. Maar ook de tips van verkoper Michel (andere instellingen en andere locatie van de subwoofer) konden Eds ontevredenheid niet wegnemen. Ed: “Waarschijnlijk is dit systeem te krachtig voor een kleinere ruimte.”

Eind februari uit Ed zijn onvrede opnieuw voorzichtig bij EP Beerepoot. Ed: “Verkoper Michel bood me daarop spontaan aan de Bose set terug te nemen. Het aankoopbedrag (695 euro) kreeg ik retour. Dit terwijl het om een demoset ging, die ik al twee maanden in gebruik had. En waarvan ik de doos had weggegooid! Samen met Michel vond ik een andere prachtige oplossing: twee Canton (zuil)speakers voor muziek en een LG soundbar voor een geweldig bioscoopgeluid.

Deze absolute TOPSERVICE van EP Beerepoot verdient een welverdiende Spontane Pluim!

Juryrapport

Hulde voor dit sterke staaltje service! Zó kan het dus ook. Een terechte Spontane Pluim!

Spotlights op jouw klacht of Pluim?

Wil je ook spotlights op je klacht? Of heb je een Spontane Pluim voor ondervonden klantvriendelijkheid in petto? Mail dan naar: [email protected]

Groene Pluim

De door Pluimen beschikbaar gestelde Groene Pluim (de cadeaubon vol belevenissen ter waarde van 35 euro) van deze week gaat naar Ed Meij (Hoorn).

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Pluim voor sterk staaltje service EP Beerepoot
Sluiten