Metro
Metro Good vibes 30 apr 2015 / 20:05 uur

Na gratis reanimatie iPad: Pluim voor The Fixables

In de consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (liefst) met een Pluim.

Case

Een ongeluk zit in een klein hoekje: donderdagavond 9 april 2015 laat Isabelle (8 jaar) de iPad vallen van haar moeder Rina Scherjon (Castricum).

Rina schrikt van de schade die haar ‘speeltje’ heeft opgelopen: “Het scherm zat vol strepen. En kleurde ineens blauw / roze. Ik ging ervan uit dat het LCD-scherm was gesneuveld. Dus googelde ik naar de reparatiekosten: tussen de 149 en 190 euro. Een fors bedrag. Voor alle zekerheid heb ik mijn verzekering gebeld. Wat ik al vermoedde werd bevestigd: dit schadegeval viel niet onder mijn standaard inboedelverzekering.”

Zaterdag 11 april surft Rina verder op het internet. Ze stuit daarbij op de site van The Fixables. Nog diezelfde dag meldt ze zich met haar beschadigde iPad bij het filiaal van The Fixables in Amsterdam.

Traject Spontane Pluim

Rina: “Na mijn verhaal uit de doeken te hebben gedaan, bekeek filiaalmanager René Smit mijn iPad zorgvuldig. Waarna hij er een paar keer flink op klopte. Tot mijn grote verbazing functioneerde mijn iPad weer als vanouds. De filiaalmanager liet me weten dat de stekker de tijdelijke boosdoener was geweest. Tevens gaf hij aan dat de stekker te zijner tijd vervangen zou moeten worden. Met daarbij de kans dat het scherm zou breken. Hij bood aan dit dan voor zijn rekening te nemen. Waarna hij mijn iPad nog even oppoetste. Met glanzend resultaat."

"Vanzelfsprekend vroeg ik naar de kosten. Hij antwoordde dat dit (gratis) service van de zaak was. Zo blij als een klein kind liep ik de winkel weer uit. Wat een uitstekende service en klantvriendelijkheid! Dit heb ik al heel lang niet meer meegemaakt. Zodra ik weer problemen heb met mijn iPad, staat één ding vast: hier kom ik zeker terug. Ik wil dan ook een welverdiende Pluim geven aan The Fixables in Amsterdam!”

Juryrapport

Dit is een staaltje klantvriendelijkheid waar ook de eenkoppige jury van deze rubriek enorm blij van wordt. Een welverdiende Spontane Pluim voor The Fixables. Eentje om in te lijsten!

Spotlights op jouw klacht of Pluim?

Wil je ook spotlights op je klacht? Of heb je een Spontane Pluim voor ondervonden klantvriendelijkheid in petto? Mail dan naar: [email protected]

De door Pluimen beschikbaar gestelde Groene Pluim (de cadeaubon vol belevenissen ter waarde van 35 euro) van deze week gaat naar Rina Scherjon (Castricum).

Lees ook: Van klacht naar Pluim, Nissan lost klacht op 

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Na gratis reanimatie iPad: Pluim voor The Fixables
Sluiten