Jurgen van der Hoeven
Jurgen van der Hoeven Good vibes 5 mrt 2015 / 12:50 uur

Bruidegom mist eigen receptie door McMuffin

Een net getrouwd stel kon het begrip ‘in voor- en tegenspoed’ al heel snel in de praktijk brengen. Op de dag dat Carly Hutchinson en Dylan Lee elkaar het jawoord gaven, liep Dylan een voedselvergiftiging op. Hij belandde in het ziekenhuis met zijn kersverse bruid aan zijn bed. Dat meldt The Daily Mail.

Voedselvergiftiging

Dylan werd met ernstige voedselvergiftiging afgevoerd naar het ziekenhuis. Carly ging, gekleed in haar bruidsjurk, met hem mee.

De man had de bewuste zaterdagmorgen een muffin op bij de McDonalds. Direct na het uitspreken van de geloften, moest hij overgeven. “Hij gaf over voor de ceremonie, maar hij dacht dat het door de zenuwen kwam. Direct na de dienst rende hij naar de wc”, weet Carly nog.

Ziekenhuis

Tijdens de fotosessie ging Dylan “kapot van de pijn”. Toen het bruidspaar had moeten arriveren voor de receptie, bevond hij zich daarom in het ziekenhuis. Daar verbleef hij een uur. Er werd bloed afgenomen om te bepalen wat zijn misselijkheid veroorzaakte. Hij ging alsnog naar de receptie, maar werd na een paar uur ziek naar huis gebracht.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Bruidegom mist eigen receptie door McMuffin
Sluiten