Redactie Metro
Redactie Metro Nieuws 18 jan 2019
Leestijd: 1 minuut

Website en app Schiphol uit de lucht

Weer problemen voor Schiphol. Waar vorig jaar een stroomstoring al voor chaos zorgde, lagen vanochtend de website en app van de luchthaven enkele uren plat.

Wie de site bezocht, kreeg een mededeling dat die onbereikbaar was, zonder toelichting. Daarnaast deed de app van het vliegveld het ook niet.

Schiphol stelt dat er sprake is van ,,een IT-probleem”. Er wordt nog onderzoek gedaan naar de oorzaak van het probleem.

Het vliegveld was tijdens de storing wel te bereiken via Twitter en Facebook. Daarnaast kon je telefonisch contact opnemen met de luchthaven. Wie wilde weten of een vliegtuig geland, opgestegen of vertraagd is, kon contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox 🌐

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang tot drie keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.