Pluim voor topservice Arriva
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F04%2F582a66f136caf1fee94eab9cbc22d9fe-1459843000.jpg)
In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten.
Spontane Pluim
Stein Rusman (Noordwijkerhout) is dermate onder de indruk van de klantenservice van Arriva, dat hij daar via deze rubriek graag een Spontane Pluim aan koppelt. Stein: “Dinsdagavond 15 maart 2016 zit ik tussen 23.00 en 24.00 uur in de bus. Preciezer: buslijn 90. Deze bus rijdt van Den Haag Centraal via Wassenaar door Katwijk, Noordwijk, Noordwijkerhout (mijn uitstaphalte) tot Lisse. Ik kijk in de bus nog wat op mijn e-reader, maar sukkel al gauw in slaap. Zo tegen 24.00 uur bereik ik mijn eindbestemming. Ik bedank de buschauffeur en loop naar huis. Eenmaal thuis blijk ik mijn e-reader in de bus te hebben laten liggen. Zonder enige verwachting stuur ik een formulier naar Arriva om mijn verlies kenbaar te maken. Tot mijn verrassing word ik 21 maart gebeld door Arriva: mijn e-reader is gevonden. Om het nog mooier te maken: Arriva heeft de e-reader zelfs thuis bij me afgeleverd. Daarom wil ik graag een Pluim uitdelen aan de royale klantenservice van Arriva. Top geregeld!”
Reactie Arriva
“Bedankt voor de Spontane Pluim, Stein! We waarderen je gebaar. Fijn dat onze inspanning ertoe heeft geleid dat je je e-reader weer terug hebt. Veel leesplezier!”
Juryrapport
Voorbeeldig opgelost door Arriva. Fijn om deze mooie Spontane Pluim uit te mogen delen!
Groene Pluim
De door Pluimen beschikbaar gestelde Groene Pluim (cadeaubon vol belevenissen van 35 euro) gaat naar Stein Rusman.
Spotlights op je klacht?
Mail je klacht of Pluim naar Ton Broekhuisen: [email protected]. Bij selectie krijg je bericht.