Metro
Metro Nieuws 23 mrt 2016 / 11:03 uur

Klant wacht twee maanden op KPN

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten.

Klacht
Roos Knoef stopt als partner bij een advocatenkantoor. Per 1 januari 2016 start ze haar eigen advocatenpraktijk in Bussum. Op 23 december 2015 bestelt ze bij KPN het ondernemerspakket Internet en Bellen. Ze geeft nadrukkelijk aan haar nummer te willen behouden vanwege vaste klanten. De KPN-monteur verschijnt 15 januari 2016.
Roos: „In plaats van mijn oude nummer kreeg ik twee nieuwe nummers. Dat was niet de bedoeling. Voor de internetverbinding bleek bovendien een tweede monteur nodig. Inmiddels heb ik al talloze keren met KPN Klantenservice gebeld. Er gebeurt echter niets. Het is nu 16 februari. Graag je dringende hulp!”

Reactie KPN
Mijn intensieve contact met KPN leidt 25 februari tot het gewenste resultaat. Reactie KPN: „Dit was een complex probleem omdat het een verhuizing én splitsing van een ISDN-aansluiting betrof als gevolg van de opsplitsing van het advocatenkantoor. Bovendien moesten nummers van Tele2 naar KPN worden geporteerd. Mede door onvolkomenheden in onze administratieve systemen vergde dit een behoorlijke doorlooptijd. Oprechte excuses hiervoor. Mevrouw Knoef zal een gepaste compensatie ontvangen voor het ongemak.”

Juryrapport
Getreuzel van KPN stond een vliegende start van Roos’ nieuwe advocatenpraktijk in de weg. Pluimpje voor de inzet bij de herkansing.

Groene Pluim
De door Pluimen beschikbaar gestelde Groene Pluim (cadeaubon vol belevenissen van 35 euro) gaat naar Roos Knoef.

Spotlights op je klacht?
Mail je klacht of Pluim naar Ton Broekhuisen: ton@tonbroek.nl Bij selectie ontvang je bericht.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Klant wacht twee maanden op KPN
Sluiten