Jurgen van der Hoeven
Jurgen van der Hoeven Entertainment 12 dec 2016 / 10:07 uur

‘V.I.Poo en Jan Smit moeten Loden Leeuw winnen’

Jaarlijks organiseert Radar de verkiezing van de Loden Leeuw: wat is de irritantste reclame van 2016? En welke BN’er werkte het meest op je zenuwen? De Metrolezer heeft gesproken.

Volgens de bezoekers van Metronieuws is de reclame van Air Wick de irritantste van 2016. Met 34% van de stemmen werd ‘V.I.Poo’ verkozen tot irritantste commercial. Daarmee eindigde deze reclame net boven ‘De Ouderen van Tegenwoordig’ van Tele2. De top-drie werd gecompleteerd door de reclame ‘Alles-Kan land’ van TUC.

De twijfelachtige eer voor het winnen van de verkiezing van irritantste BN’er moet volgens de stemmers Jan Smit ten deel vallen. Zijn optredens in de reclames van Pearle wekten bij 33% van de stemmers de meeste ergernis op. Frans Bauer en Rene Froger eindigden met 20% op de gedeelde tweede plek.

Weet je even niet meer over welke reclame het gaat? Bekijk de genomineerden hieronder!

Irritantste reclame

Tele2 – De Ouderen Van Tegenwoordig

Beter Bed – Frisse Lente Deals

Leen Bakker – Leen’s Loft

TUC – Alles-Kan land

Air Wick – V.I.Poo

Irritantste BN’er

Frans Bauer – Robijn

Anita Witzier – Stella Fietsen

Rene Froger – XL-S Medical

Ruben Nicolai als Marcelino Wunderlich – Youfone

Jan Smit – Pearle

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
‘V.I.Poo en Jan Smit moeten Loden Leeuw winnen’
Sluiten