Metro is in ruim 15 jaar tijd uitgegroeid tot een nieuwsmerk met een duidelijk gezicht en een dagelijks eigen en uniek nieuwsaanbod en is niet meer weg te denken uit het Nederlandse medialandschap. Dit geldt zowel voor de krant als voor de site metronieuws.nl, het nieuws op de schermen in het openbaar vervoer en onze aanwezigheid op sociale media.

Metro biedt het overzicht van de belangrijkste nieuwsfeiten, voegt daar interessante eigen onderwerpen aan toe en completeert dit met een stevige portie entertainment en sport. Dit geheel blijkt voor onze lezers én onze adverteerders een ideaal pakket: lezers hebben met de krant een prettig begin van hun dag en voor adverteerders is het - mede daardoor - een prachtig communicatiemiddel. Online groeit metronieuws.nl explosief.

We werken graag samen met adverteerders om, buiten het actuele nieuws, gezamenlijk interessante content voor de lezer te maken. Creatief gebruik van de verschillende media in ons portfolio staat hierbij voorop. We gaan graag met u in gesprek om te komen tot custommade concepten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.