ECCO biedt  service met  een glimlach

ECCO biedt service met een glimlach

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Spontane Pluim...

21 jun 2016 | 09:56
reageer
Piet Klerkx maakt er een zooitje van

Piet Klerkx maakt er een zooitje van

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Hans He...

23 mei 2016 | 20:30
reageer
Vodafone lost klacht chic op

Vodafone lost klacht chic op

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Monique...

17 mei 2016 | 20:32
reageer
 Fenomenale service van Medisana

Fenomenale service van Medisana

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Spontane Pluim...

10 mei 2016 | 09:43
reageer
Telfort in herkansing overstag

Telfort in herkansing overstag

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Leidy Paniagua...

25 apr 2016 | 21:15
reageer
Noodkreet Nathaly over woonsituatie

Noodkreet Nathaly over woonsituatie

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht De hoog...

11 apr 2016 | 20:30
reageer
Pluim voor topservice Arriva

Pluim voor topservice Arriva

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Spontane Pluim Stein Ru...

05 apr 2016 | 10:00
reageer
Sony strijkt met hand over hart

Sony strijkt met hand over hart

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht over headset Pim...

28 mrt 2016 | 20:34
2
Switch kost Izachar erg veel energie

Switch kost Izachar erg veel energie

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Izachar Ogenio (...

21 mrt 2016 | 20:45
reageer
Klant wacht twee maanden op KPN

Klant wacht twee maanden op KPN

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Roos Knoef stopt...

14 mrt 2016 | 20:30
reageer
Aanpak Derma Supreme wekt verwarring

Aanpak Derma Supreme wekt verwarring

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Simone Roelfsema...

07 mrt 2016 | 20:35
reageer
AGU kruipt in hart van blije klant

AGU kruipt in hart van blije klant

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Spontane Pluim Marco Bo...

29 feb 2016 | 20:30
reageer
Oxxio draait onterechte switch terug

Oxxio draait onterechte switch terug

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Begin oktober 20...

22 feb 2016 | 20:30
reageer
Veronica repareert klacht voorbeeldig

Veronica repareert klacht voorbeeldig

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Carina van Dijk ...

15 feb 2016 | 20:30
reageer
Anita vindt coulance Nissan mager

Anita vindt coulance Nissan mager

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Anita Akveld (De...

08 feb 2016 | 20:30
1
Juul krijgt nu privéles paaldansen

Juul krijgt nu privéles paaldansen

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Studente Juul No...

01 feb 2016 | 21:15
reageer
StarBlueDisc investeert in langdurige klantrelatie

StarBlueDisc investeert in langdurige klantrelatie

In Metro’s rubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan opgeloste consumentenklachten. Spontane Pluim Harry Jager (Zutphen) nomi...

25 jan 2016 | 20:30
reageer
JD Sports lost conflict met klant chique op

JD Sports lost conflict met klant chique op

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Klacht Farida Morowat (...

18 jan 2016 | 20:30
reageer
Weight Watchers wikkelt klacht voorbeeldig af

Weight Watchers wikkelt klacht voorbeeldig af

In de consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (...

11 jan 2016 | 20:34
reageer
Abonnementenland laat factuur vervallen

Abonnementenland laat factuur vervallen

In de consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (...

04 jan 2016 | 20:30
reageer
Provider Ben neemt onvrede Ana slechts deels weg

Provider Ben neemt onvrede Ana slechts deels weg

In consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (lie...

17 dec 2015 | 20:30
reageer
Aldi geeft aankoopbedrag defect roeiapparaat terug

Aldi geeft aankoopbedrag defect roeiapparaat terug

In de consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (...

10 dec 2015 | 11:31
reageer
Sportschool sluit: Dorothea eist geld terug

Sportschool sluit: Dorothea eist geld terug

  In consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (l...

03 dec 2015 | 11:20
reageer
Adidas komt klant na bestelfout alsnog tegemoet

Adidas komt klant na bestelfout alsnog tegemoet

Consumentenrubriek. In Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven of instellingen die een klacht hebben opgelost, (liefst) ...

25 nov 2015 | 20:58
reageer
Aad gaat lachend opnieuw de boot in met Spido

Aad gaat lachend opnieuw de boot in met Spido

In de consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven of instellingen die een klacht hebben opgelost, (liefst...

19 nov 2015 | 20:30
reageer
Bekijk meer